ملکه انگلیس در کنار فرزندانش!

نوشته شده توسط : عمار سید علی

اینقدر این خاندان سلطنتی پست هستند که نگو و نپرس
حضور اون چند بچه در این مراسم مرا یاد چیزهایی میندازد که شاید تا سالها حرف مگویم باشند تا زمانی که بتوانم خوب مدرک حمع کنم الان هم مدارکی دارم اما هنوز زود است تیر باید تا نهایت توان کشیده شود!
البته منظورم پسر بچه ها هستند که ساقدوشند نه اون دوتا بچه ی تنی خودش که دوطرفش نشسته اند و بغلشان کرده!!!!
اونها که ولیعهد هستند و قرار است ملت متمدن انگلیس را به قله های دموکراسی برسانند به همین علت تاج بر سر دارند!!!!!!!!
اگر به کتاب های آموزش زبان مراجعه کنید میبینید که خیلی درباره ی پرنس چارلز حرف مفت زده اند و الان من دقیق نمیدانم سمت چپی چارلز است و سمت راستی اندرو یا برعکس. اقلا نکرده اند تاجشان را کوچک بزرگ بگذارند که آدم بفهمد کدام کوچکتر است!!!!!!!!!!!!!!!!!
من دیده ام انسانهای بیداری را که با اینکه حزب اللهی هم نبوده اند اما از فرط غیرت تا خواستند این بخش را رد کنند (بخش مربوط به پرنس چارلز را) صد بار به خودشان فحش دادند که چرا باید درباره ی نحوه ی تا زدن دستمال توالت پرنس چارلز بروند بخوانند و صحبت کنند.
ننگ نیست برای کسانی که مدعی سازماندهی مراکز آموزشی هستند در مملکت امام زمان مظلوم ترین امامان که دانشجوی ما جوان ما باید برای اآشنایی اجباری با زبان منحوس آنگلوساکسون ها باید روش دستمال توالت تا زدن برای پرنس چارلز را برایش به عنوان متن بیاورند؟ (البته حواسم هست که کتاب ها معمولا چاپ داخل نیستند و این خود ننگ دیگریست برای دستگاه های مختلف)
خدا به ما قهرش نگیرد به کی باید قهرش بگیرد؟
به ما که مثلا انقلاب کرده ایم و خیر سرمان دنیا را تکان داده ایم در زمانی که هیچ کس تصور نمیکرد دیگر صدای بر علیه امپریالیسم بلند بشود و ملت ها دیگر به بدبختی خود خو کرده بودند بلند شدیم و با اولدورم بولدورم دنیا را تکان دادیم نباید عذاب نازل بشود از این همه ناشکری ؟
که کتابی را در آموزشگاه های ما تدریس میکنند که از مقطع های پایین یعنی lets go های چند جلدی تا امریکن فایل و بعدی ها همه اش درباره ی اسویم سوت و دستمال توالت و حمام آفتاب و این چیزهاست
خوب بچه ما که میره مهد اینها را به خوردش میدهند صهیونیست نشه و بی غیرت نشه و وطن فروش نشه میخواین چی بشه؟ بی حجاب نشه و در حسرت عریان خوابیدن زیر آفتاب نباشد در حسرت چی باشه؟
نکنه تصور کردین با این آموزشها در آینده هزارتا هزارنا خمینی و خامنه ای و بهجت و امثال اینها تربیت میشود و دنیا نجات پیدا میکند؟
درد داردم در دلم فریاد هم بی فایده ست
اونقدر درد در دل دارم از این مسوولین که نفسم حرم نفس اژدها دارد اگر دهان باز کنم خیلی ها را خواهد سوزاند
چوم




:: موضوعات مرتبط: جنگ نرم , ,
:: بازدید از این مطلب : 656
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 خرداد 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








تمام حقوق اين وب سايت و مطالب آن متعلق به ☫معبر سـایـبـری انـدیـشـه☫ مي باشد